самая дорогая реклама

Найдорожчі рекламні ролики в історії: на що бренди витрачали мільйони

Одного разу перед початком важливого матчу збірної Бразилії на чемпіонаті світу з футболу вже легендарний тоді Пеле, перебуваючи в центральному колі перед стартовим свистком судді, нахилився і почав перешнуровувати бутси. Ситуація не така вже й рідкісна, – з амуніцією всяке трапляється. Але, по-перше, це був все-таки Пеле. А по-друге, вже почалася пряма футбольна трансляція. Зрозуміло, що оператор одразу ж націлив камеру на бутси футболіста, – телеглядачеві напевно цікаво дізнатися, що там у бразильця сталося. І світ протягом певного часу дивився не тільки на шнурки, а й на логотип відомої фірми, яка постачала бутси легенді футболу. Пізніше стало зрозуміло: це була не просто затримка, а частина ходу, що увійшов у топ дорогих реклам.

Пізніше розібралися, що це був геніальний рекламний ролик, за який телекомпанія нічого не отримала. А Пеле, кажуть, став багатшим на мільйон доларів. Футболіста пробачили, але за подібними трюками стали стежити уважніше. Цей випадок по праву входить в історію як одна з найбільш винахідливих акцій і нагадує, скільки коштувала б подібна експозиція у звичайному ефірі.

Найдорожчі рекламні ролики та їх наслідки

Дійсно, в епоху тотального розвитку телебачення рекламні ролики можуть значно підвищити популярність того чи іншого товару, продукту або послуги. Але й виробництво та розміщення такої реклами коштує, м’яко кажучи, недешево. Часом це справжня реклама за мільйони доларів, яка стає подією сама по собі.

Сьогодні найдорожчим подібним роликом у світі стала реклама китайського казино Melco Crown Entertainment. Вважається, що її зйомки перевищили бюджет середнього голлівудського бойовика. У це легко повірити, якщо знати, що режисером ролика став Мартін Скорсезе. А виконавцями головних ролей – Леонардо ДіКапріо, Бред Пітт і нев’янучий Роберт де Ніро. Знатна компанія, правда? Причому, режисерові так сподобався сценарій, що він і сам знявся в ролику. Втім, можливо, справа тут зовсім не в сценарії. За деякими даними, кожен з артистів отримав за ці зйомки по 13 млн доларів. А загалом казино розщедрилося на 70 млн – безперечний рекорд у світі реклами за мільйони доларів і один із найяскравіших рекордів реклами.

Довгий час найпопулярнішим ароматом у світі був Chanel №5. Але до початку двотисячних він став втрачати шанувальників, все-таки парфум був створений ще 1921 року. Але виробники знайшли спосіб відродження бренду. На зйомки була запрошена чарівна Ніколь Кідман. Зняли не просто ролик – чотирихвилинну мелодраму, в якій граціозна танцівниця відкидає мільярдера заради коханої людини. Успіх проекту був приголомшливим. За різними даними, ролик обійшовся компанії від 20 до 44 млн доларів. Однак заявлено, що він окупився багаторазово. Продажі класики парфумів різко пішли вгору, а сам ролик став культовим. Chanel знову опинилася в топі дорогих реклам, показавши, як спрацювала найдорожча реклама, знята з художнім підходом.

самые дорогие рекламные ролики

У 2001 році автомобільний концерн BMW випустив нову модель і вирішив розрекламувати її по-царськи. Для участі в зйомках і режисури були запрошені Мадонна та її чоловік Гай Річі. Відзняли вісім міні-фільмів загальною вартістю 25 млн доларів. Компанія замовчує про те, чи окупилися ці витрати. Але зате через деякий час ролик став експонатом Нью-Йоркського музею сучасного мистецтва, як зразок високохудожньої реклами. Один із найестетичніших і найдорожчих роликів, чия вартість знову порушує питання – скільки коштувала іміджева кампанія в перерахунку на ефект?

Втім, є приклади і зворотного характеру. Якось компанія Hyundai задумала розрекламувати новий автомобіль, двигун якого виділяє не вихлопні гази, а водяну пару. Для цього показали чоловіка, який нібито намагався накласти на себе руки, закрившись у гаражі. Зрозуміло, у нього нічого не вийшло.

Ролик викликав хвилю глядацького обурення. Компанію оголосили в пропаганді суїцидальних нахилів. А нова модель авто так і не стала популярною. Іноді навіть найдорожчі рекламні ролики не приносять потрібного результату. Цей випадок нагадує: важливий не тільки масштаб, а й етичність – особливо коли йдеться про рекорди реклами.

от какого заболевания умирают чаще всего

Від чого вмирають найчастіше: захворювання із найвищою смертністю у світі

дорожная карта проекта

Що таке дорожня карта: навіщо вона потрібна і де застосовується