когда появился YouTube

Коли з’явився YouTube та яким був перший ролик

Щодня інтернет відвідують ДО 5 млрд осіб. І практично половина з них за цей день хоча б на кілька хвилин обов’язково заходить на YouTube – найпопулярнішу в світі відеоплатформу, без якої ми вже не можемо уявити собі роботу за комп’ютером.

Ідея створення цієї платформи належить трьом молодим людям, яким на той час ледь виповнилося двадцять, і які вже були авторами успішних аналогічних розробок. Історія створення YouTube почалася з простої, але актуальної проблеми – неможливості легко пересилати відео.

Генеральний директор цього проекту Чад Херлі народився в 1977 році і з раннього дитинства виявив прихильність до комп’ютерів і малювання. Одного разу він влаштував виставку своїх картин прямо на вулиці перед будинком. Деякі з них вдалося навіть продати. З тих пір він вдало поєднував бізнес і дизайнерські розробки.

Джавед Карім з’явився на світ у 1979 році в НДР. Потім сім’я переїхала до США, де хлопець вступив до університету на факультет комп’ютерних технологій. Там він захопився створенням багатовимірного простору.

Третій засновник компанії Стівен Ши Чен народився в 1978 році на Тайвані. І теж переїхав до США, де успішно зайнявся програмуванням. Там молоді люди і зустрілися, будучи вже успішними і забезпеченими, але все ще переповненими енергією та ідеями.

Як виглядав YouTube на початку і що стало першим роликом

Одного разу в 2004 році трійця зібралася на вечерю у Стіва. Вечір пройшов весело, з фотографуванням і відеозйомкою. На ранок з’ясувалося, що обмінятися знімками можна було просто, а ось пересилати відео виявилося дорожче і складніше. І тоді вони задумали створити доступну платформу для безкоштовного обміну відеороликами.

Саме в безкоштовному розміщенні відеороликів, що надходили, і був головний секрет успіху проекту. Уже в 2005 році він був офіційно запущений в День Святого Валентина. Коли з’явився YouTube, його інтерфейс був максимально простим — всього кілька кнопок і роликів, завантажених першими користувачами. Дата була обрана не випадково, — спочатку платформу хотіли використовувати як сайт знайомств. Але відразу виявилося, що популярними можна зробити будь-які ролики, якщо зацікавити ними відвідувачів сайту з перших секунд. До речі, перший ролик на YouTube — це невеликий сюжет із зоопарку з розповіддю про слонів. За короткий час він набрав мільйони переглядів і заодно стільки ж бажаючих безкоштовно розмістити поруч і власні відео.

перший ролик на YouTube

Дуже швидко автори найпопулярніших відеоканалів потрапили під процес монетизації, тобто стали отримувати за розміщення сюжетів досить непоганий дохід. Правда, для цього потрібно було набрати певну кількість переглядів і підписників, оскільки на популярних каналах YouTube розміщував рекламу.

Саме реклама і стала основним джерелом доходів проекту. Охочих розмістити логотип своєї компанії або демонстрацію продукції на каналах з багатотисячною аудиторією виявилося достатньо. Тільки за це вже потрібно буде заплатити, і чимало.

Ідея, здавалося, лежала на поверхні, і сьогодні її багато хто намагається повторити. Але пізно — нішу вже зайняв YouTube, і дуже міцно. І блогери, і рекламодавці на нікому не відому відеоплатформу не підуть. Її потрібно розкручувати, а це при наявності конкурента такого масштабу дорого і важко.

республиканцы и демократы разница

Хто такі республіканці та демократи: простими словами про дві партії США

как изобрели Виагру

Як винайшли Віагру: випадкове відкриття, яке змінило медицину